U skladu sa narodnom “dok jednom ne smrkne, drugom ne svane” mogla bi se tumačiti raspodela novca na ovogodišnjem medijskom konkursu, na kojem su ispod crte ostali neki od najuticajnijih kragujevačkih medija, dok su javnosti gotovo nepoznati učesnici dobili budžetski novac. Među onima kojima “se posrećilo” našlo se i Udruženje građana Naši, izdavač portala Infozija, koje se sa odobrenih 800.000 dinara, prvi put upisalo na listu dobitnika.
Projekat Zeleno sad– za naš grad, kako je navedeno u obrazloženju komisije, kroz “interaktivno informativno– edukativne forme, istaći će značaj očuvanja životne sredine i građanima i institucijama u Kragujevcu i okolini dati podsticaj za dalje aktivnosti na tom planu”. Zanimljivo je da je udruženje Naši sa projektom istog naziva konkurisalo i prošle godine, ali tada komisija nije bila blagonaklona, procenivši da “nije jasno kako će tema biti realizovana, kao i da je budžet loše razrađen”. I godinu pre toga komisija je odbacila projekat ovog udruženja o “prevenciji zdravlja”, uz obrazloženje da je “predlagač veoma površno pristupio temi, nije ponudio dobru metodologiju, a ni budžet nije u skladu sa projektnim aktivnostima”. Iz objašnjenja kojim je komisija ove godine potkrepila svoju odluku da dodeli novac udruženju Naši, jasno je da odobreni ekološki projekat ima promotivan karakter. “Imajući u vidu velika ulaganja Republike Srbije i Grada Kragujevca u oblasti ekologije, kao i predstojeće aktivnosti na tom polju, pažnja je posvećena svakoj akciji koja ima suštinski značaj za očuvanje životne sredine”, piše u obrazloženju, u kojem se nijedan konkretan ekološki problem u Kragujevcu ne pominje. Dodatno, treba navesti i to da je osnivač i zastupnik udruženja Naši i odgovorni urednik portala Infozija Nebojša Radišić trenutno zaposlen u preduzeću Energetika.
I letimičan pregled sadržaja na portalu Infozija ukazuje na to da se medijska produkcija svodi na plasiranje vesti sa zvaničnog sajta Gradske uprave Kragujevca i saopštenja Policijske uprave. U rubrici Intervju poslednji objavljen tekst je iz jula 2023, u rubrici Megafon iz novembra prethodne godine, dok je kategorija Oglasi još uvek prazna. Na društvenim mrežama, koje su medijima jedan od glavnih kanala za plasiranje i promociju medijskih sadržaja, portal Infozija je gotovo nevidljiv. Na Fejsbuku ima nalog sa oko 800 pratilaca, kreiran u septembru 2022. dok poslednja objava datira iz jula 2024. Stranica Infozija na Instagramu otvorena je u oktobru 2022. ima 14 pratilaca i 0 objava.
Portal Infozija, prema podacima Agencije za privredne registre, osnovan je u septembru 2022. mesec dana nakon osnivanja Udruženja građana Naši, koje je upisano kao izdavač ovog medija. Zakonski zastupnik udruženja i urednik portala Nebojša Radišić, novinar je sa dugogodišnjim iskustvom. Godinama je radio kao dopisnik Blica iz Kragujevca i jedan je od dobitnika Đurđevdanske nagrade za novinarstvo. Do aprila 2022. bio je deo redakcije portala U centar, kada se, zajedno sa kolegom Srđanom Stošićem, objavom na Fejsbuku profesionalno, moralno, krivično i prekršajno ogradio od tekstova koji će biti objavljeni u tom mediju.

Napuštanje redakcije portala U Centar i javno ograđivanje na Fejsbuku usledilo je nakon što je objavljeno rešenje o gradskom medijskom konkursu, na kom je taj mediji prvi put učestvovao i dobio sredstva. Očigledno je da je poput kolega iz bivše redakcije i Radišić, u međuvremenu, promenuo mišljenje o medijskom konkursu i sa svojim portalom počeo redovno da konkuriše za novac iz gradskog budžeta. Tako su ove godine U Centar i Infozija dobili petinu ukupnih sredstava raspodeljenih na 14 korisnika.