Tema treće, ujedno i poslednje radionice, koja je organizovana za udruženja okupljena u
Aktivističkoj zajednici, bila je kako da svoje akcije pretoče u zanimljive video
sadržaje.
Koje su tajne za kreiranje uspešnog i viralnog videa za društvene mreže, učesnicima
radionice prenela je Maša Đurić, novinarka i ekspertkinja za komunikacije.
Predstavnici civilnog sektora upoznali su se sa najznačajnijim trendovima i
karakteristikama dobrog video sadržaja, ali i sa navikama publike i načinom na koji se
konzumiraju objave na društvenim mrežama.
Na radionici su obrađene i razne “cake” za uspešnost reels-a, a bilo je reči i o opremi za snimanje,
montiranje i objavljivanje sadržaja na društvenim mrežama.
Ovom radionicom završen je planirani program obuka za članove Aktivističke zajednice, čije je
formiranje inicirala Res Publika. Do kraja godine organizacije će imati priliku da stečena znanja
primene u praksi i na taj način promovišu svoje aktivnosti.
Serijal radionica za jačanje komunikacijskih kapaciteta aktivističkih inicijativa, koje organizuje udruženje Res Publika, sprovodi se kao deo projekta „Za snažnije građansko društvo“, koji sprovodi PartnersGlobal uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) i Vlade Švajcarske putem Švajcarske agencije za razvoj i saradnju (SDC).