Koje su prednosti digitalnog u odnosu na tradicionalni marketing, kako izabrati pravi kanal komunikacije, šta podrazumeva proces kreiranja objava, samo su neke od oblasti u kojima su aktivisti iz Kragujevca i Pomoravlja unapređivali svoja znanja i veštine.
Učesnici su kroz praktične primere kreiranja kampanje na društvenim mrežama naučili kako da svoje objave usmere ka publici, razumeju i analiziraju tržište i analitiku, ali i da zaštite svoje profile od mogućih napada.
Stručnjak u oblasti digitalnog marketigna Ivan Gajić upoznao ih je i sa META oglašavanjem i eksternim aplikacijama i platformama koje mogu da koriste u kreiranju sadržaja na društvenim mrežama.
U radionici su učestvovali predstavnici deset organizacija i udruženja iz Kragujevca, Rekovca, Paraćina i Ćuprije, koja su okupljena u Aktivističku zajednicu. Reč je o grupi organizacija civilnog društva koje dele srodne vrednosti i posvećene su zaštiti javnog interesa u svojim sredinama.
Uz Res Publiku koja je domaćin sastanka i pokretač Aktivističke zajednice, u ovoj neformalnoj mreži učestvuju i Oaza sigurnosti, Neko brine za Levač, NVO Milenijum, Piskolovka, OKZ Romanipen, udruženje Ekomar, Volja, Centar za razvoj Pomoravlja, Pridruži se i Daun Kragujevac.
Serijal radionica za jačanje komunikacijskih kapaciteta aktivističkih inicijativa koje organizuje udruženje Res Publika sprovodi se kao deo projekta „Za snažnije građansko društvo“, koji sprovodi PartnersGlobal uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) i Vlade Švajcarske putem Švajcarske agencije za razvoj i saradnju (SDC).